Някога, преди години, оставях тук свои стихове, показвах картички, които правя, споделях. Сега се завръщам . Не знам дали ще показвам отново нещата, които създавам, но със сигурност знам,че БЕЗСЪНИЦИ ще е моят Лексикон, мястото, където ще събирам това от прочетеното и видяното, което ме е докоснало и което не искам да изгубя.

четвъртък, октомври 17, 2019

И си тръгват децата...

И си тръгват децата. Намират си свои небета -
за изследване, обич и за фон на мечтания.
Не тъгувам, не плача. Само рязката болка в сърцето
ме сковава. От гордост. Децата на мама...
И макар да не съм най-великата личност,
дето гази по грешната божа земя,
всичко дадох.. До шушка. Родих и възпитах
в нечовешкия свят две човешки деца.
Те си тръгват. Големи, разумни човеци,
Не клонирани зомбита с празни очи.
Могат всичко и знаят. Ще стигнат далече.
Аз не плача. В душата ми просто вали.
И си тръгват децата, намерили свои небета
за обичане. Махам за сбогом с ръка
и кой знае защо за мама се сещам...
Преди много години и тя ме изпрати така...
Руми Симова

Няма коментари:

Публикуване на коментар