Някога, преди години, оставях тук свои стихове, показвах картички, които правя, споделях. Сега се завръщам . Не знам дали ще показвам отново нещата, които създавам, но със сигурност знам,че БЕЗСЪНИЦИ ще е моят Лексикон, мястото, където ще събирам това от прочетеното и видяното, което ме е докоснало и което не искам да изгубя.

четвъртък, март 24, 2022

Май ми писна

 Вдигай летвата колкото искаш!

Ще се правя на сляпа до време.

Някой ден тази твоя себичност

ще ти излезе солена.

Някой ден ще убия цинизма ти

с най-невинната си усмивка

и дяволите да ме вземат

ако пак ти играя по свирката.

Тук не става въпрос за търпение,

(по-скоро му казват човечност),

но защо да ти губя времето

с оттегчителната си чесност.

По-добре да си хвана шапката,

че отдавна ми е безинтересен

този театър на светци и предатели...

А и летвата ти ми е до глезен...

Катерина Кайтазова

Няма коментари:

Публикуване на коментар