Някога, преди години, оставях тук свои стихове, показвах картички, които правя, споделях. Сега се завръщам . Не знам дали ще показвам отново нещата, които създавам, но със сигурност знам,че БЕЗСЪНИЦИ ще е моят Лексикон, мястото, където ще събирам това от прочетеното и видяното, което ме е докоснало и което не искам да изгубя.

сряда, ноември 24, 2021

Когато поема към теб, а света ми е тесен...

 ...когато поема към теб, а света ми е тесен

и дъжда не изчака да дойде след някой друг ден, 

събирам листата от всичките минали есени

и постилам килим пред вратата на зимата в мен.

Тя върви по вода и наскоро измитите плочи

я прегръщат в следи - като в срички от припев познат. 

Танцува на пръсти. И след нейните  многоточия

се оформя красива легенда за чуждия свят...

И я носят надлъж и на шир.Из писма, в чекмеджета и папки.

С тънък кръст и звънец. А пък аз помня всичко на глас. 

После тихото утро с песента на дъждовните капки

идва с мирис на сняг, който бавно се сипе по нас. 

Няма срок за ответ. Няма дъх на фалшиво чувство. 

Тук сама нареди светлината на звездния зов

и макар, че след мен някой друг ще му каже изкуство, 

предварително знам, че това си е просто любов. 

Като  мокър кибрит, с който можем да палим комети. 

Парче от безкрай, който ревностно пази бог Феб. 

... ей така обикаля между седма и осма планета

мисълта ми по теб... 

Ти сама прецени този шеметен микро климат. 

Всеки временен дъжд носи чаша познат аромат.

Аз съм просто самотник, който чака в средата на зимата

и събира тъга в чистотата на белия цвят...

 Marvin Boil


Няма коментари:

Публикуване на коментар