Някога, преди години, оставях тук свои стихове, показвах картички, които правя, споделях. Сега се завръщам . Не знам дали ще показвам отново нещата, които създавам, но със сигурност знам,че БЕЗСЪНИЦИ ще е моят Лексикон, мястото, където ще събирам това от прочетеното и видяното, което ме е докоснало и което не искам да изгубя.

понеделник, юли 05, 2021

ЩЕ МИ БЪДЕШ ЛИ ДОМ

Колко път извървях, по - добре не пресмятай...

Треволяче на вятъра, корен без дом...

От онези, които си търсят местата, 

пък дори да е шепичка пръст във разлом... 

Колко дъжд изваля, колко буря ме " млати "....

Би ме град , изпомля ме до голо стебло...

Вечно удрях на камък в скалите чепати   

и не случих да чуя " Добре си дошло !"... 

Колко малко остана от мене след всичко...

Само стръкче обрулен, премачкан живот...

Аз - една полужива, бездомна тревичка,

дето даже не може да върже на плод...

По вратата ти драскам - корен разнищен,

закачил се случайно на кривнат пирон....

Знам, че късно е и не приличам на нищо, 

но довя ме при теб - ще ми бъдеш ли дом ?....

     Радост Даскалова

Няма коментари:

Публикуване на коментар